Pensionärsföreningen If Norr

Välkommen till Pensionärsföreningen If Norr

Pensionärsföreningen If Norr bildades vid sitt konstituerande möte 26 April 2017 med ca 40% av medlemmarna närvarande.

Här kan du som pensionär från If hitta uppgifter om Pensionärsföreningen If Norr.

Föreningen har till uppgift att ordna gemensamma aktiviteter för sina medlemmar i If´s norra del av Sverige. Hit räknas Norrbotten, Västerbotten, Västernorrland, Jämtland, Gävleborg och Dalarnas län.

Aktiviteter - 2018 Aktuellt
17 Oktober
Visning av Merlo Slott och lunch Timrå Gårdsbutik De av er som har bilder från Pensionärs-föreningens aktiviteter som ni gärna vill dela med er av; skicka dessa som bilagor i e-post till norr@ifpensionarsforening.se  eller till Pensionärsföreningens Webmaster webmaster@ifpensionarsforening.se .
Torsdag den
21 September
Lunchtrav på Bergsåker
Torsdag den
19 April
Gambrinushallen
21 Mars
Årsmöte
21 Februari
Pubafton

Tidigare års aktiviteter - se Verksamhetsberättelse för respektive år under Årsmöten.

För 2017 års aktiviteter (klicka).